piątek, 1 lutego 2013

Wstęp+info o mnie+streszczenie

Wstęp;
No więc...Blog o Big Time Rush, ale trochę inny... Będzie on trochę inny niż pozostałych, bo będzie w połowie o moim życiu, a niebawem dojdzie BTR! :) Wszystko w swoim czasie ...
Streszczenie;
Blog będzie opowiadał o bloggerce Klaudii, która uwielbia pisać, śpiewać i tańczyć. Kocha zespół Big Time Rush i oddałaby wszystko, żeby iść na ich koncert! Czyli...No po prostu ja ;3
Najpierw będzie to monotonność, bo będą do około 3 rozdziału życie bez BTR :D a potem...Zobaczymy ;*
O mnie;
No więc jestem Klaudia, mam naście lat i kocham pisać. Śpiewam oraz tańczę, gdy NIKT NIE PATRZY! Tańczę "zawodowo", gdyż jestem cheerleaderką, a śpiewanie to moja pasja poza wszystkim ;) Tak samo jak pisanie. Prowadzę blogi takie jak
www.love-story-leo-howard.blogspot.com
www.big-time-rush-btr.blogspot.com
www.victoria-tori-znaczy-zwyciestwo.blogspot.com
I kilkanaście innych, na których dawno nic nie pisałam i nie będę pisać :) Ogólnie łącznie to mój 16 blog ;) Ale to już kwestia przyzwyczajenia. ;) Ogólnie to mój 4 blog, którego będę pilnie pisać, tak jak te powyżej! Rozdziały będą się pojawiać na pewno do tygodnia czasu, bo wcześniej nie dam rady! Albo powiem tak; jak mnie najdzie wena to napiszę, jeśli nie , to nie :)


Hm...
To tak..Bohaterów dodam niebawem, a pierwszy rozdział może napisać jeszcze dziś, co wy na to?;>
Proszę o komentarze, które na prawdę bardzo motywują do pisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz