niedziela, 24 lutego 2013

Dochodzący bohaterowie

Angelika Angie Boska
Lat; 16
Mieszka; Polska
Status; Wolna
Hobby; fotografowanie, pisanie, modeling 
Zainteresowania; Big Time Rush
Wady; bardzo skromna
Zalety; szalona, utalentowana, przyjazna, kochająca, miła, sympatyczna, zakręcona i jest prawdziwą przyjaciółką
Szkoła; pilna uczennica z bardzo dobrymi ocenami
Obiekt westchnień; brak
Ulubiony członek Big Time Rush; James
Asia Piputa
Lat; 16
Mieszka; Polska
Status; Wolna
Hobby; pisanie
Zainteresowania; Big Time Rush
Wady; szczera aż do bólu
Zalety; bardzo dobra przyjaciółka, miła, skromna, utalentowana, szalona, kochana
Szkoła; pilna uczennica
Obiekt westchnień; brak
Ulubiony członek Big Time Rush; James
Claudia Lawajlet

Lat; 16
Mieszka; Polska
Status; Wolna
Hobby; pisanie
Zainteresowania; Big Time Rush
Wady; rozsądna
Zalety; Jest bardzo dobrą przyjaciółką, zawsze wspiera w potrzebie, miła, uczynna, dobroduszna (do czasu) sympatyczna, kochana, przyjacielska
Szkoła; pilna uczennica
Obiekt westchnień; brak
Ulubiony członek Big Time Rush; Logan {ponieważ James jest jej kuzynem ;D}
 Natalia Natt Jordan

Lat; 17
Mieszka; Polska
Status; Wolna
Hobby; pisanie
Zainteresowania; Big Time Rush
Wady; cicha
Zalety; skromna, pomocna, utalentowana, spokojna, zorganizowana
Szkoła; pilna uczennica
Obiekt westchnień; brak
Ulubiony członek Big Time Rush; Kendall {kuzynka Carlosa}




Nina Perge

Lat; 16
Mieszka; L.A
Status; Wolna
Hobby; pisanie
Zainteresowania; Big Time Rush
Wady; często zaczyna panikować
Zalety; miła, uprzejma, szalona, pomocna, kochana, szalona, powalona pozytywnie, dobra przyjaciółka
Szkoła; pilna uczennica
Obiekt westchnień; Carlos
Ulubiony członek Big Time Rush; Carlos {Kuzynka Kendalla}

***************************
A teraz.... Chodziło mi o bloggerki
o Schmidterową czyli Natalię ;3
No... reszta też, ale to z Wami mam taki bliższy kontakt <3 Kocham Was dziewczyny i teraz to wy wkraczacie do akcjii ! ;3 WOO HOOO
 Anita ty też dalej się tu włączasz, a reszta dziewczyn wraca do PL! <3 Także spokooojnie <3
Czekam na Wasze komentarze! <3 Jak się podoba wystrój? ;> Mi baardzo <333 Nagłówek jest przeboski ^^ hahahah ach ta skroomność ;3 Nie no zamówiłam sobie nagłówek i teraz oficjalnie BARDZO DZIĘKUJĘ ZA PRACĘ! <3
Na pierwszym blogu o BTR również zmienił się wygląd ! <3 Pozdroo :3
CZYTASZ? KOMENTUJESZ!!!
Claudia Maslow <3

9 komentarzy:

  1. Dzięki! Kochana jesteś a wygląd bloga super ^^ czekam na dalsze rozdziały ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc tak ^ ^ Bohaterowie mi się bardzo podobają ^ ^ tylko jedno pytanie. Dlaczego BOSKA?! Powinnam cię za to zamordować!! :D Ale...dziękuje ci za dodanie mnie :) Kocham cię za to i wgl :* Wygląd jest śliczny *.* Więc lecę czytać rozdziały xD
    Ps. Małpo po 1 ZAMORDUJĘ CIĘ!! a po 2 dawaj mi swoje gg ^ ^ Moje już ci dodaje: 2484733 ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra znalazłam twój gg ^ ^ w zakładce :D Więc czekam na cb ;>

      Usuń
  3. Dzięki za dodanie mnie kochana ^.^ Uuu ładna jestem :P A tak na marginesie....... Ja lubie Jamesa, a nie Logana ! dżizys -,- .. No nic i tak tanks for youu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że James, ale on jest zeee mnąąą ;3 haha HELOOOŁ :D hahah ale wzięłam go pod uwagę u Ciebie i dałam go jako kuzyna ;3 Także ja pamiętam, że ty go wielbisz jak ja ;3 Ale spoookojnie ;D NA to przyjdzie czas ;d

      Usuń
  4. hahaha Piputa? Serio? :D Lepsze to niż jakieś Nieruchaj,albo coś w tym stylu :) Widzisz,widzisz, a ja jestem u cb na avatarze :D Oł jeee :) A no właśnie, dlaczego ja też nie mam twojego GG? Pff... ja sobie idę ^^ Pff...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh... no widzisz i zapomniałam skomentować wygląd bloga^^ Więc idę do setna, jest boski, hehehe jak Angie :D i jak z Rodzinki.pl :P

      Usuń