niedziela, 28 kwietnia 2013

Rozdział 29. Dom.

Kochać... Tak łatwo powiedzieć te słowa. Przekaz ich jest jednak tak mocny, że te słowa powinny być wypowiadane tylko w "nagłych" wypadkach, nie wtedy, gdy chcemy być mili.
Tkwiliśmy w objęciach, a ludzie przechodzący obok patrzyli na nas , jak na totalnie chorych ludzi. My nadal cieszyliśmy się tą chwilą, tuląc się tak, jakby to były ostatnie chwile życia.
-Wiesz co?- szepnęłam wreszcie, chcąc stanąć na ziemi. James delikatnie opuścił mnie w dół i spojrzał w oczy. To samo, radosne spojrzenie, ten entuzjazm i miłość, która aż błyszczała jego wzrokiem... 
-Wracajmy do domu, bo moja mama będzie się niepokoić i oczywiście... Pasowało by się jej przedstawić. - szepnęłam zdołowana, wiedząc, że to nie będzie miłe spotkanie. Matka, gdy widziała mnie przez te dni tak zdołowaną i smutną, miała ochotę zabić Jamesa za krzywdę, jaką mi wyrządził. Nie wiem, jak zareaguje na wieść, że znów jesteśmy razem.
-Stresujesz się?- spytałam, gdy chłopak złapał mnie za rękę.
-Nie..- uśmiechnął się i zaczęliśmy podążając w kierunku posesji.
-A powinieneś.- rzuciłam. Maslow zatrzymał się i spojrzał wystraszony na mnie.Zaśmiałam się i pociągnęłam go dalej.
Wreszcie dotarliśmy na miejsce i popatrzeliśmy sobie w oczy. Uśmiechnął się i pocałował mnie delikatnie w usta.
-Przepraszam jeszcze raz za wszystko..- szepnął dotykając moich ust swoimi.
-Nie wracajmy do tego.. Chcę o tym jak najszybciej zapomnieć. - powiedziałam równie cicho.
~ W tym samym czasie, reszta~ 
Oczami Anity
Weszłam do kuchni przyjaciółki i z okna zobaczyłam, jak James wraz z Claudią zaczynają się całować.
-LOGAN! CHODŹ TU!- zawołałam szybko, a on jak na rozkaz przybiegł i spojrzał na mnie pytająco.
-Popatrz kurde przez okno, no!- zawołałam i wskazałam w dane miejsce. Henderson podszedł do mnie i obejmując mnie od tyłu wyjrzał w kierunku nowej, zakochanej pary.
-No wreszcie!!! Boże ile on mógł się starać! Ja bym sobie odpuścił.- westchnął chłopak, a mnie aż przebiegł nieprzyjemny prąd.
-Darowałbyś sobie? Serio?- zapytałam z bólem w sercu, a on patrząc mi w oczy uśmiechnął się i mnie pocałował.
-Ciebie? W życiu...- szepnął i pomógł mi wziąć szklanki z piciem do salonu, gdzie byli wszyscy.
~ Oczami Claudii ~ 
Wreszcie weszliśmy do domu. Przełknęłam głośno ślinę i złapałam mocniej Jamesa za rękę. Ruszyliśmy w stronę salonu, lecz zanim wyszliśmy z korytarza, zatrzymałam się przed nim i spojrzałam zdenerwowana na niego.
-Claudia, luz, twoja mama mnie kocha, prawda?- spytał uśmiechnięty, a ja szybko poprawiłam mu kołnierz od koszuli. Uśmiechnęłam się i cmoknęłam go w policzek.
-Pomimo wszystko pamiętaj, że cię kocham, nie dam cię zabić.- zawołałam i weszliśmy do pomieszczenia, gdzie wszyscy już byli.
-No wreszcie zakochana para przyszła!- zawołał Logan, przez co od razu dostał w klatkę piersiową od Anity. Wywróciłam teatralnie oczami i usiadłam na kanapie dwuosobowej wraz z Maslow'em. 
-Mamo, a Daniel gdzie?- spytałam nie widząc nigdzie brata. W tym momencie były tu dla niego raj na ziemi.
-Śpi! Pójdę go obudzić.- zawiadomiła, lecz ja pierwsza poderwałam się z miejsca.
-Nie! Ja to zrobię!- zawołałam i zebrałam cały boysband. Ruszyliśmy krętymi schodami do góry i stanęłam przed jednymi drzwiami, gdzie wisiała tabliczka robiona na zamówienie; ''NIE PRZESZKADZAĆ ! SŁUCHAM BIG TIME RUSH!'' 
-Posłuchajcie mnie... Mam prośbę.. Obudzicie go jednym ze swoich kawałków? On was ubóstwia! Jest małym chłopczykiem, a chce być tacy jak wy! Proszę, to dla was nic, a dla nie..
-Tak, zrobimy to, ale jaką piosenkę mamy zaśpiewać?- przerwał Kendall i popatrzył na mnie i na chłopaków.
-Może 24/seven? Nowa , skoczna, bardzo ją lubi, tak samo jak Windows Down, ale ... No przecież nie będziecie na cały dom WOO HOO krzyczeć, nie? Poczekajcie moment! Wezmę kamerę i nagram to! Będzie niesamowita pamiątka!- zawołałam i ruszyłam szybko do komody, w której trzymaliśmy aparaty, kamery i nieużywane telefony. Wyjęłam kamerę z napisem : DANIO i uruchomiłam ją. Wzięłam ze sobą magnetofon i puściłam po cichu daną piosenkę.
-Gotowi? Wchodzimy!- zawołałam, a Kendall zaczął śpiewać. Muzycznym krokiem BTR weszło do pokoju mojego brata, a on nadal spał. Pogłośniłam muzykę, a chłopcy śpiewali głośniej. Widać było, że Daniel się budzi, więc zrobiłam zbliżenie na jego twarz... Otworzył oczy i widząc cztery cuda świata, miał niesamowitą minę. Wszystko uwiecznione na taśmie. Nagle zerwał z łóżka i z piskiem wybiegł z pokoju.
-Cel osiągnięty. - zawołałam i nagrałam jeszcze swoją twarz w towarzystwie chłopaków. W śmiechu dołączyliśmy do przyjaciół , którzy czekali na dole. Wchodząc do salonu, James zatrzymał mnie przed wejściem i obejmując w pasie mnie czule pocałował.
-Wiesz, że twój brat jest bardzo słodkim chłopczykiem? - zapytał i spojrzał mi w oczy, przez co ja wybuchnęłam śmiechem.
-On i słodki? Haha, nie!- zawołałam i weszliśmy trzymając się za ręce do pokoju.  Zajęliśmy swoje miejsca i patrzyliśmy na Daniela, który siedział na kolanach mamy nieśmiało spoglądając na każdego z chłopaków.
-Co wy tu robicie?-zapytał wreszcie, kiedy lekko się uspokoił.
-Ejj! To ty nic nie wiesz? James jest z twoją siostrą!- zawołał Carlos dźgając go w bok. - Chodź do mnie na kolana.- dodał i odebrał od mamy brata. Ten zawstydzony siedział na jego kolanach, a mama zrobiła mu zdjęcie.
-Słodko razem wyglądacie z dzieckiem!- zawołała Asia przytulając się z Kendallem.
-Haha dzięki.- zawołała Nina. Oparłam się o oparcie sofy , a James mnie objął. Odcięliśmy się od realnego świata. Zostaliśmy tylko my, nic nie liczyło się bardziej od naszej miłości. Po chwili jednak głupio mi było tak zachowywać się przy mamie, więc wpadłam na pomysł.
-Ej kochani! Chodźmy do mojego pokoju! Mamo, zabieram Daniela, widzę, że Carlos go polubił! - oznajmiłam, a cała grupa poderwała się do wyjścia z salonu. Podążyliśmy znów do góry i centralnie zanim weszliśmy do pokoju zatrzymałam się.
-Co jest?- spytał Kendall. Spojrzałam nieśmiało na Anite, a ona chyba wiedziała o co chodzi.
-Moment. Zaraz wracamy!- zawołała i wciągnęła mnie do pokoju, zamykając drzwi.
-No tak.. Nie sprzątałaś tutaj kupe czasu, tak?- spytała zrezygnowana.
-Sprzątałam 2 dni temu! Ty jakbyś na okrągło płakała, to też miałabyś wszędzie chusteczki!- zawołałam. Szybko pościekałyśmy łóżko, posprzątałyśmy to,  co było zbędne i wreszcie wpuściliśmy ich do pokoju. Najbardziej bałam się momentu, gdy James, Kendall, Carlos i Logan zobaczą moją ściankę i tablice korkową. Pełno plakatów i informacji o nich w języku angielskim. Dzięki temu kształciłam obcy język.
-Łaadniee tu masz! - zawołała Nina. 
-Dziękować. Czujcie się , jak u siebie.- powiedziałam, a zespół posłał sobie porozumiewawcze spojrzenie.W pewnym momencie rzuciło się na łóżko i cała czwórka spojrzała na mnie rozbawiona. Leżeli na łóżku jak jakieś Top Model.
-Jak u siebie! - zawołał Carlos ze śmiechem. Między nich wcisnął się jeszcze mój brat i teraz każda zrobiła pamiątkowe foto.
-Łan direkszyn! hahahha- zaśmiałam się, a przyjaciółki od razu się zbulwersowały.-Żartowałam..- westchnęłam, a chłopcy się ogarnęli. Każdy usiadł na sofie, która była również w pokoju i zaczęliśmy rozmawiać. 
-No to jak, jesteście wreszcie znów ze sobą?- spytał Kendall,a James zamiast odpowiedzieć, po prostu mnie pocałował.
-No, to mamy odpowiedź.- rzekła Asia i również pocałowała Schmidt'a. Każda para zaczęła się całować, a mój brat jedyny siedział na fotelu i zaczął krzyczeć :FUUUJ! i uciekł.
-No widzisz! Twoja mama nic nie mówiła..- westchnął i bawiąc się moim kosmykiem patrzył mi w oczy.
-No, bo nie chciała mi robić obciachu przy wszystkich... Zobaczysz, jak będziesz sam ze mną i nią.. Będzie III wojna światowa.- rzekłam i znów go pocałowałam.
Siedzieliśmy i rozmawialiśmy, gdy nagle do pokoju wparował nieproszony gość...
__________________
No i proszę! E włala! jest 00;55 ! Przyjaciółka postawiła ultimatum, że do 01;00 ma być rozdział!!! Więc jest! :3 haha średnio mi się podoba.. Takie laaf story, rzygam , wychodzę i nie wracam xdd No, ale co Wy o nim sądzicie? Dodałam playlistę na bloga, ale ona jeszcze przejdzie korektę, ponieważ muszę dodać jeszcze piosenki. Na razie to tyle z mojej strony.
Dobranoc. <3 Czekam na komyy! :**

46 komentarzy:

  1. Chyba się z Loganem pogniewamy xD! Hahah. Słodko,Carols z Danielkiem! EJ EJ EJ ONE DIRECTION LOVKII<3 czekam,az Mama wkroczy do akcji,bedzie smeisznie,hhaha,niczym 3 wojna,dokk! A mnie się właśnie podoba,nie średnio,a bardzo! No,ale chyba zawsze mi się podobają,ale jeden szczególlnie i zawsze bd w mojej pamięci,ale wróc,wróc! Mowimy o tym! Tak jak mówiłam PODOBA MI SIĘ TU<3 No wieec skoro jest ok.1.06 to ja sie jeszcze dzis domagam kolejnego,bo jestem ciekawa,jak mama zareaguje ;D No tyle,no xD Super,papatki/anitt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny ! Już się nie mogę doczekać następnego ;D
    Widzisz trzymałam kciuki i wymyśliłaś :)
    Mam nadzieje że kolejny bd jak najszybciej ;D
    Dzisiaj wchodziłam od rana z 10 razy i dobrze że teraz sprawdziłam, bo tak to bym dopiero jutro przeczytała :)
    Jeszcze raz ! - CUDOWNY ROZDZIAŁ ! <3

    ~Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha! III wojna światowa! Chce to zobaczyć.. Ale mam nadzieję, że nie będzie rozlewu krwi! Iiiii... Ciekawa jestem kim jest ten proszony gość.. Czekam na nn ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. III wojna światowa. Dobre. Rozdział świetny. Jaki nieproszony gość? Nie kończ w takich momentach. Czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha xD Carlos słodko wygląda z dziećmi ^^ rozdział wyszedł ci wspaniały! Nie mogę z tego Tap Madyl xD hahaha xD czekam na III wojnę światową i nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Big Time Rush jako pobudka *-* Wstajesz i patrzysz, że siedzą na twoim łóżku. A najważniejsze o czym myślisz: "Bosz, oni tu siedzą, a jak ja wyglądam!" Mi by od razu takie coś przyszło na myśl.
    No, no. Nina szykuj się na dziecko ;) Już widzę Carlos'a w roli ojca :D
    Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie pobudki mogę mieć codziennie. xd Wyczuwam małego Carlita. *.* Hahahaha. :D Ej no może nie będzie tak źle z jej mamą.. Czy będzie? :o No i kto to wbił do pokoju? o.o Czekam na następny. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Carlos i Daniel byli tacy słodcy aż szok. Niemoge sie doczekać kiedy mama wkroczy do akcji i rozpocznie III wojne. To będzie sie działo. A ta pobutka była zajebista. Oby jej mama nie zabiła Jamesa to byłaby tragedja.
    Niesamowity rozdziła.
    Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział cudowny :33 Hahaha biedny Daniel. Mam nadzieje, że się nie porzygał xD A tak ogólnie to na serio świetnie piszesz ;) Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. III wojna światowa ? o.O To ja lecę się schować! ;D Rozdział cudny xd Biedny dzieciak. Hahah .! ;D Mam nadzieję, że mama się nie wkurzy ^^ A jak coś to szybciutko pisz następny ;*
    I zapraszam do siebie na nowy
    http://james-maslow-x-jessica-olson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. JeeeJ!!! Nareszcie znow razem!!! :D Ciekawe kto to ten nieproszony gosc... III wojana swiatowa?? Lece budowac schron ze starych Noki!!! :D Rozdzial cuudo! :D Haha, jej brat jest slitasny! ;3 O raany, jakby mi taka pobudke zrobili to chyba bym zasnela ponownie o.O Hehehe, wszyscy sie caluja a biedne dziecko uciec musialo bo by posilek zwrocilo... xD
    Juz nie mige doczekac sie nn! Dawaj szybciutkoo! ;)
    PS. Zapraszam na moj drogi blog;
    http://my-amazing-adventure-with-bigtimerush.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Also, find as well as what kinds of warranties the
    supplier offers on workers and workmanship.


    Feel free to surf to my blog post http://gsaser.Com.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Additional information importantly, how to capitalize on that will.
    The messages also can be highly private as per the necessity of the fans.


    Feel free to visit my site szambo betonowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Legal Firms across which the country are executing a strong position.
    The question is undoubtedly who is the most at fault in the scenario.


    Feel free to surf to my weblog; imprezy integracyjne

    OdpowiedzUsuń
  15. Good communication is likewise an important function
    in the flexibility factor. Contemporary scientific version pretty different and challenging as
    well.

    Feel free to surf to my web page agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  16. This way, you may will get better cash in equivalence
    with you'll hold got with not at all credential. A program will keep on being on course and prepare for a conflict.

    my blog; usługi ochrony lublin

    OdpowiedzUsuń
  17. Assuming antiquing isn't your family speed, come concerning the great dinner choices. Larnaca's Finikoudes and it
    could be promenade is a good solid hot spot with respect to the evening.


    Here is my web site; ochrona obiektów lublin

    OdpowiedzUsuń
  18. Personal injury accidents are common and can happen any
    time frame. Lawyers are professionals, but they're hardly masters of all of the trades.

    My weblog adwokat łódź

    OdpowiedzUsuń
  19. Barts Les Ilets signifiant la Plage, discover find a chi-chi ambience versus casual.


    Review my blog post :: adwokat łódź

    OdpowiedzUsuń
  20. Unravel the history together with rubber production over Kerala on plastic plantation tours.
    Trained professionals consume the methods with produce
    rubber.

    Look at my web page - adwokat warszawa

    OdpowiedzUsuń
  21. Consider the expertise while experience when estimating the service firm of your preference.


    My webpage organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  22. Your own catchy slogan maybe a unique, quirky design
    will constantly attract attention. Funny tees can routinely be brilliant conversation starters.


    my blog post; organizacja wczasów

    OdpowiedzUsuń
  23. Any accidents may maintain vehicles, office accidents, and industrial workman.


    Here is my web blog; tłumaczenia włoski Katowice

    OdpowiedzUsuń
  24. My spouse and I stumbled over here by a different web


    address and thought I might check things out. I like what I
    see so now i'm following you. Look forward to going over your web page again.

    my blog ... http://www.catralspain.net/

    OdpowiedzUsuń
  25. Your morning meal with Santa is $50 for mature adults and $34 for little
    ones age 2-12.

    My page ... agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  26. Bodyweight training uses your own body's weight choices consist of of machine weight. That means this tool relates better to positively your needs.

    Here is my homepage - biuro detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń
  27. Difficulties may well change up the performance of the worker.

    It must be best to have it yourself, ever since it can be done when at any time before you need keep in mind this.


    My web page - biuro detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń
  28. It's our own younger children families need to explain to. Doing it is not as an example getting a toy truck and trying toward find an finest place to appreciate with it.

    My web page: usługi detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Plastic, wax and grease are often would keep things take
    moisture out. Your skin is usually for you to normal after thirty day period
    or two.

    Also visit my blog post :: usługi detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  30. Use a decanter or glass jar buried in the
    the soil extremely the rim of the jar is at ground rate.
    Each insurer offers different amazing advantages and monthly premium amounts.


    Also visit my page: usługi detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń
  31. See if presently there is an aspect where your grassy is greener.
    Septic tanks can suffer structural damage as
    well as deteriorate over enough time.

    Look at my homepage ... usługi detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  32. Silicone caulk can be cleaned up employing a soft rag somewhat wet with compound spirits.
    Simply turn off the freezer and let structure take its system.



    my web-site; detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  33. When you submit your account functions and login,
    you may head to as a results of each history.

    Also visit my homepage prywatny detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  34. Termite Reports - Bugs can be reasonably a distraction suitable
    for any application. Intermodal transportation is without a doubt
    a swifter manner by which to move goods.

    My webpage; tanie wczasy nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  35. Most doctors don't actually know what to ask on how to raise your eye health. These problems may well customize the performance of the worker.

    Also visit my website ... zespół muzyczny Poznań

    OdpowiedzUsuń
  36. Other photograph formats which can certainly save your include JPEG as well
    as the GIF formats. Company industrial wear shirts might
    keep order as anyway.

    my weblog ... ochrona przeciwpożarowa

    OdpowiedzUsuń
  37. To remove oxidation stain, you may use any rust stain remover.

    The switch at Iron could try to be attributed to because iron was
    cheaper than bronze.

    Feel free to visit my homepage: borelioza

    OdpowiedzUsuń
  38. Use up your money forward enjoying the referrals rather than on a first class villa.


    my homepage: candida

    OdpowiedzUsuń
  39. Try to utilize natural and implemented alternatives rather because common chemical fertilizers.
    Celery has a fulfilling effect on the nervous system.

    My blog post ... borelioza

    OdpowiedzUsuń
  40. When men's and women depart the qualified earth, they use t-shirts. The user can also take a dig at babes and politicians featuring satirical cartoons.

    My weblog: historia piwa

    OdpowiedzUsuń
  41. Water is an integral part of every chemical kind
    of reaction (life) and the particular body can
    not labor without it. A referendum when you need to halt that development passed by
    an important handful of votes.

    my blog :: wycieczki all inclusive

    OdpowiedzUsuń
  42. Jumbo mortgage loans are a the upper chances for
    financial institutions, the fact remains unrevised that it is
    hard to sell off an expensive residential condominium or residence
    immediately and that too for full price http://www.superiorlongtermloans.co.uk/ An
    additional of selecting the services of a mortgage loan broker is that he will assist you
    develop a credit repairing repayment schedule for your house loan which allows you to acquire and remain
    in your house through the lifetime of the loan

    Visit my weblog ... 12 month loans uk

    OdpowiedzUsuń
  43. One time verified, be sure to receive the confirmation message http://1yearloansdepot.co.uk/ Your debt ratio could be
    the percentage of monthly gross income that could be allocated to your fixed debt

    Feel free to surf to my website - 1 year loans

    OdpowiedzUsuń
  44. The message plead is high coupled with lacs of messages can be
    transported within minutes. When it comes to biorepositories, details are probably everything.


    Look into my web blog ... homepage

    OdpowiedzUsuń
  45. Personal loans UK bring showers of amiss: thither's a lot to like or level love in WP7. http://www.rightchoicepayday.co.uk Mark me in the scope of 80 to 750 that moldiness be refunded inside 14 to 30 years or before than that if it could be made possible.

    my blog short term cash loans

    OdpowiedzUsuń
  46. I was suggeѕtеd this website by my cousіn.
    Ι'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my difficulty. You're incredible!
    Τhanκs!

    Аlso νiѕit my homepage - libido

    OdpowiedzUsuń