sobota, 26 kwietnia 2014

Czy mam po co tutaj wracać?

Hej... Nie pisałam tutaj dosyć długo. Zawiesiłam bloga, potem mówiłam, że po egzaminach wrócę, ale czy to ma jakikolwiek sens?
Czy ktoś w ogóle czyta jeszcze tego bloga?
Wchodzi na niego?
Odwiedza chociaż czasem?
Jeśli nie, to nie ma sensu pisać dalej.
I nie mówcie mi, że piszę dla siebie, bo równie dobrze mogę pisać innego bloga. Więc ta decyzja zależy od Was.
Po lewej stronie, zaraz pod menu, pojawi się ankieta, w której zadecydujecie, co dalej będzie z blogiem. Jeśli będziecie chcieli, to go usunę, jeśli nie, to zostawię, a jak ktokolwiek ma zamiar to jeszcze czytać, niech skomentuje ten post.
Póki co to tyle ode mnie.
Trzymajcie się.
Udanej majówki!: *

13 komentarzy:

  1. Nie prawda!!!!!. Ja często odwiedzam tego bloga i nie tylko. Jest na prawdę świetny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog jest świetny. Uwielbiam go ,a poza tym był pierwszym blogiem ,który zaczęłam czytać. Proszę cię nie usuwaj go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj tego bloga! Nie rób mi (i innym) tego. Proszę! Mam nadzieję, że nie rozmyślisz się z prowadzenia go i wstawisz kolejną notkę. Pozdrawiam Mishi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog jest świetny już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału więc go nie usuwaj plooooose ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak go usuniesz, to cię zjem. To nie groźba, to obietnica. Ja wciąż czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwaj bloga!! Jest świetny! Po za tym był drugim blogiem, który zaczęłam czytać! Nie usuwaj go! Zawsze możesz go zostawić i wrócić to z nowymi pomysłami! Albo po prostu zacznij historie od początku, porób zmiany które dadzą ci zastrzyk weny! Nwm, zrób wszystko byle go nie usunąć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie usuwaj bloga! Jest świetny! Twój blog przeczytałam jako pierwszy, dzięki niemu zaczęłam czytać inne blogi i pisać własny! Masz pełno czytelniczek, nie usuwaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie usuwaj bloga ! Jestem to pierwszy blog jaki czytałam, dzięki niemu poznałam BTR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usuwaj bloga !!!!! Jest naprawde fajny i ciekawy.

      Usuń
  9. Prosze nie usuwaj ! Zobacz ile osób skomentowało . Jaką masz statystyke i wgl . Poza tym jestem mega ciekawa jak sie skończy z tą policją . Mam nadzieje ,ze wrócisz :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtórzę jak inne czytelniczki.. Nie usuwaj bloga. U mnie też to był pierwszy blog który czytałam i naprawdę jest świetny. Gdybyś dodała post to z przyjemnością bym go przeczytała i skomentowała.. Myślę,że dokonasz dobrej słusznej decyzji.
    Claire

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie usuwaj :) Ciągle czekam na kolejne rozdziały i mam nadzieje, że się doczekam. Uwielbia tego bloga i jest to pierwszy blog BTR, którzy czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuj usunąć a nie będę Rusher.

    OdpowiedzUsuń